اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۹۹۸۵

فردا با تمام قدرت در مقابل خونه به خونه حاضر می شویم

فردا با تمام قدرت در مقابل خونه به خونه حاضر می شویم
مدیرعامل برق جدید شیراز گفت: اسکوچیچ فوتبال را با هندبال اشتباه گرفته و سابقه‌ فوتبال فارس را نمی داند بهتر است وی مروری بر ریشه فوتبال فارس در لیگهای ایران داشته باشد
۱۹:۲۰ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
وانانیوز|

غلامرضا آبهشت در گفت‌وگویی در مورد بازی آخر و حساس تیم فوتبال برق جدید شیراز مقابل خونه به خونه گفت: خداراشکر وضعیت تیم خوب است و کادر فنی و بازیکنان برق منتظر بازی فردا هستند و ما توانستیم با توجه به شرایط مالی بدی که برای باشگاه  وجود داشت توانستیم یک روز قبل در بابل حضور داشته باشیم.

وی در ادامه گفت: واقعاً نمی‌دانم بعضی از افراد روی تیم برق چه حسابی باز کرده‌اند و در این یکی دو هفته اخیر در رسانه‌ها مدعی شدند که تیم برق تیم ضعیف و.... است. همانطور که می دانید  در ابتدای فصل هدف باشگاه صعود به لیگ برتر بود و در نیم‌فصل اول همیشه جایگاه برق در رده های اول تا پنجم  جدول بود اما متاسفانه شرایط مالی باشگاه در نیم‌فصل دوم طوری رقم خورد که ما از هدف خود دور شدیم.

مدیرعامل برق جدید شیراز در پاسخ به صحبت‌های اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه که وی مدعی زدن ۱۵ گل به تیم برق شده بود، گفت: فکر کنم وی فوتبال را با هندبال اشتباه گرفته و سابقه ای از فوتبال فارس ندارد، بهتر است همکاران وی کمی به او یادآوری کنند. این صحبت‌ها هیچ اثری در بازی فردای ما ندارد و اصلاً به این مسائل توجهی نداریم. هفته قبل هم گل‌گهر سیرجان همین فکر را کرده بود که ما توانستیم به این تیم ۴ گل بزنیم.

آبهشت در ادامه تصریح کرد: با تمام احترامی که برای تیم خوب، خونه به خونه قائل هستم و می‌دانم مدیریت این باشگاه هزینه‌های زیادی انجام داده تا این تیم به لیگ برتر صعود کند اما نمی‌توانم جواب اسکوچیچ سرمربی این تیم را ندهم. من از وی می‌خواهم به جای این حرف‌ها مروری بر ریشه فوتبال فارس داشته باشد و ببیند فوتبال فارس در چه جایگاهی در ایران بوده. مطمئن باشید فردا با تمام قدرت به استقبال تیم خونه به خونه می‌رویم و بار دیگر فوتبال فارس که همیشه فوتبالی پاک و بدون هیاهو و حاشیه بوده  را به نمایش می گذاریم.

وی در پاسخ به سوالی که شایعه است با توجه به اینکه امتیاز برق جدید شیراز به تیم قشقایی شیراز  واگذار شده امکان تبانی در بازی فردا وجود دارد، گفت: واقعاً نمی‌دانم چرا بعضی از افراد این حرف‌ها را می‌زنند. مطمئن باشید کسانی که این صحبت‌ها را می‌کنند از روی ناراحتی است. همانطور که اوایل صحبت‌هایم گفتم جواب این حرف‌ها و تهمت‌ها را فردا در زمین مسابقه می‌دهیم.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین